RIGIPS ОТБЕЛЯЗА 30 ГОДИНИ В БЪЛГАРИЯ С ТЪРЖЕСТВЕН КОКТЕЙЛ ВЪВ ФРЕНСКОТО ПОСОЛСТВО

На 17 септември 2025 г. във Френското посолство в София се проведе тържествен коктейл по случай 30-годишнината на марката Rigips в България и 360 години от основаването на концерна Saint-Gobain – световен лидер в иновациите и устойчивото строителство.
Събитието събра на едно място официални лица, архитекти и приятели на компанията. Сред специалните гости бяха Madame Anne-Charlotte Montin – Първи съветник в Посолството на Франция, Monsieur Michel Roseau – Ръководител на Икономическата служба, Monsieur Stéphane Delahaye и Madame Vessela Todorova-Mosettig от Френско-българската търговска и индустриална камара.
В приветствените си думи водещият Константин Вълков подчерта значимостта на дългогодишното партньорство между Rigips, Saint-Gobain и техните български партньори, както и приноса на архитектите и професионалистите, които създават вдъхновяващи пространства.
Г-н Иван Русев, CEO на Saint-Gobain България, акцентира върху мисията на компанията да предлага иновативни решения за по-добър и устойчив живот, като изрази специална благодарност към екипа на Saint-Gobain България и към инж. Димитър Пенев– основател на първото търговско представителство на Rigips у нас през 1995 г.
Специално място в програмата имаше и кратката реч на инж. Димитър Пенев, който сподели, че е дълбоко свързан с марката Rigips и че 25 години от професионалния му път са преминали в развитие на марката в България. Той изрази гордост, че екипът, който е създал, продължава да бъде част от компанията и е в основата на нейните успехи днес.
Особено внимание бе отделено и на благотворителната инициатива за възстановяване на Националната гимназия за приложни изкуства "Тревненска школа" в Трявна.
Вечерта продължи с вдъхновяващи думи от представителите на Френското посолство, дегустация на изключителни френски вина, подбрани от сомелиерите на Seewines, и специално комедийно шоу от Христо Радоев и Comedy Club. Кулминацията бе разрязването на юбилейната торта, символизираща историята и бъдещето на Rigips в България.
Всеки гост получи специален подарък – с частици кристал от гипс, символ на ДНК-то на марката Rigips и на трайните връзки, изградени през годините.
Rigips и Saint-Gobain продължават да гледат напред с амбиция, отговорност и увереност, като остават верни на своята мисия да създават устойчиви решения за по-добър свят.